Férové dětství

Na trh míří velikonoční balení svijanského piva

Na trh míří velikonoční balení svijanského piva

Rodinný pivovar Svijany připravil i letos sezónní edici nepasterovaného baleného piva Svijanský Máz 11 %. 

 

Ve velikonočním designu je pivovar uvádí na trh v lahvích, půllitrových plechovkách i oblíbeném dvoulitrovém balení ─ Plechovkách nejen pro chlapy. Velikonoční plechovky s motivem svátků jara a lahvové pivo s velikonočními etiketami budou po omezenou dobu k dostání v běžné maloobchodní síti. 

 

Rodinný pivovar Svijany připravil i letos sezónní edici nepasterovaného baleného piva Svijanský Máz 11 %

 

Půllitrových velikonočních plechovek pivovar vyrobí celkem více než milion kusů.  V pivovarské prodejně ve Svijanech a na e-shopu pivovaru budou v prodeji i ve speciálním velikonočním balení po čtyřech kusech. 

 

Rodinný pivovar Svijany připravil i letos sezónní edici nepasterovaného baleného piva Svijanský Máz 11 %

 

Další velikonoční balení, již osvědčený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, čeká na zákazníky před nadcházejícími svátky jara například v řetězcích Ahold, Kaufland, Globus, Tesco a Makro. 

 

E-shop bude spolu s prodejnami Globus nebo Billa nabízet i letošní sváteční edici Plechovek nejen pro chlapy.

Redakce GastroJobs.cz 

Zdroj, fotografie: Pivovar Svijany, a.s.

Používáním webu společnosti Solution Factory, s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti se používají soubory cookie.