Hotelová společnost Le Hotels Group v centru Prahy spravující 5*a 4* hotely hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Event Manager / F&B Manager Assistant pro Majestic Plaza Hotel Prague.
Nový kolega/kolegyně bude součástí FB týmu, který je odpovědný za důsledné propojování požadavků klientů se službami hotelu. Požadujeme komunikativní angličtinu, pozitivní přístup k práci, proaktivní zákaznický přístup a týmového ducha.
Nástup možný ihned.
· kompletní příprava, plánování a realizace akcí,
· koordinace veškerých potřebných informací a úkonů potřebných k perfektnímu zajištění akce,
· komunikace s klientem a řešení jeho požadavků,
· zajištění efektivní interní komunikace napříč hotelovými odděleními.
· pozitivní přístup a vynikající komunikaci s orientací na klienta,
· zkušenosti z hotelového prostředí – event, sales, recepce, rezervace, F&B,
· odpovídající znalost angličtiny slovem i písmem,
· dynamické a kreativní myšlení, flexibilitu,
· samostatnost, zodpovědnost, profesionalitu
· znalost systému HORES je výhodou, nikoliv podmínkou.
· Přátelské a příjemné pracovní prostředí
· Dobrá dopravní dostupnost
· Stabilní zázemí velké investiční a hotelové společnosti
· Uplatnění a rozvoj jazykových dovedností
· Personální stravování
· Možnost kariérního postupu v rámci společnosti
· 50% sleva ve všech restauracích Le Hotels Group
· Multisport karta za zvýhodněnou cenu
· Zoo karta
· Po půlroce možnost zkušební noci v hotelu se snídaní pro 2 osoby
· Další benefity rozvíjející se společnosti
Proč jít právě k nám?
· Hotely v samém srdci Prahy
· Tým, který táhne za jeden provaz
· Práce po celý rok, výplata včas
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.