Jsme rozrůstající se hotelová skupina vlastnící a provozující hotely v rámci České republiky. Do 4* Bellevue hotelu v Českém Krumlově hledáme do týmu novou kolegyni či kolegu na pozici FRONT OFFICE MANAGER.
- zajištění plynulého chodu recepce a práce na recepci (check-in, check-out, administrativa)
- odpovědnost za dodržování kvality poskytovaných služeb a standardů hotelu
- zaškolování a trénink s kolegy, adaptace nováčků, zvyšování kvality práce na oddělení recepce
- zástup na recepci v případě potřeby nebo v době zvýšeného náporu práce
- řešení stížností a požadavků ze strany hostů
- tvoření směn recepce, zajišťování plánu dovolených a kontrola průběžného čerpání
- sestavování měsíčních výkazů recepčních (podklady ke mzdám)
- účast na pravidelných poradách hotelu, zajištění plnění potřebných úkolů
- předkládání řediteli hotelu iniciativní návrhy na zlepšení činnosti hotelu
- schopnost vést a starat se o svěřený tým pracovníků
- proklientský přístup, profesionalita a empatie
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- kolegiálnost, loajálnost, pečlivost a samostatnost
- plynulá znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou (základy německého jazyka)
- zkušenosti s programem Hotel Time (není podmínkou, zaučíme)
- znalost práce na hotelové recepci 4-5* hotelu nebo obdobné pozici výhodou
- práci na HPP/IČO
- zázemí úspěšné společnosti
- přátelský kolektiv a pracovní prostředí
- prostor pro seberealizaci a kariérní růst (jsme otevření novým nápadům)
- personální strava
- příspěvek na multisport kartu, slevy v ubytovacích a restauračních zařízení v rámci skupiny
- teambuildingy, profesní růst a další firemní benefity