Patříme pod hotelovou společnost CPI Hotels, a.s. a nyní hledáme do přátelského týmu v hotelu Courtyard by Marriott Prague City na Praze 3 nového fajn kolegu/kolegyni.
CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ PRÁCE?
Odpovědnost za chod recepce
Práce na recepci, komunikace s hosty, vyřizování stížností
Administrativa spojená s docházkou, měsíční uzávěrka a inventura, dohled nad kvalitou poskytovaných služeb
Plánování směn pracovníků recepce, jejich podpora, motivace a plánování práce supervize a zastřešení všech operací (check in, check out, platby, room inventory, reporting...
Dodržování standardů společností Marriott a CPI Hotels
Řídit se strategií prodeje, storno procedur a dalších interních předpisů
Kontrola dodržování zúčtovacího systému a všech předpisů týkajících se manipulace s penězi, kreditními kartami
Úzká spolupráce s ostatními odděleními hotelu
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
Flexibilní osobnost se zkušeností na stejné / obdobné pracovní pozici
výbornou znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou
zkušenost s prací vedení týmu složeného s různorodých osobností
uživatelská znalost na PC
pozitivní a aktivní přístup k práci, spolehlivost, zodpovědnost
CO TI NABÍDNEME?
Práce na hlavní pracovní poměr
atraktivní pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
Balíček zaměstnaneckých benefitů: příspěvek na stravování, MultiSport karta, příspěvek na penzijní a životní připojištění, jazykové kurzy, možnost pobytu v jiných hotelech Marriott a CPI Hotels