Staňte se součástí unikátního gastronomického konceptu Garden’s!
Do našeho týmu hledáme dynamického a odolného Manažera klientského servisu, který se nebojí výzev a je připraven vést tým v rychlém tempu prestižního restauračního provozu.
Co bude Vaším úkolem:
Zodpovědnost za hladký chod klientského servisu během provozu restaurace
Denní vedení, motivace a koordinace týmu obsluhy
Aktivní podíl na zvyšování kvality služeb a spokojenosti hostů
Řešení operativních situací s profesionálním klidem a nadhledem
Komunikace s hosty i mezi jednotlivými oddělením
Práce na PC (Septim, pokladní a skladový program, word, excel, google-drive)
Koho hledáme:
Osobnost s prokazatelnou praxí v řízení týmu v náročném restauračním prostředí
Výborné organizační a komunikační schopnosti
Přirozenou autoritu a schopnost vést tým pod tlakem i ve stresových situacích
Zkušenosti s nastavováním procesů a standardů klientského servisu
Profesionální vystupování, orientace na detail a cit pro práci s lidmi
Znalost AJ případně jiného světového jazyka
Nabízíme:
Práci v etablované, oblíbené restauraci s výrazným jménem na trhu
Atraktivní pracovní dobu a stabilní pracovní pozici v přátelském prostředí
Možnost realizace a dalšího profesního růstu
Odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
Zaujala Vás tato příležitost?
Zašlete nám svůj životopis a pár slov o sobě. Rádi Vás poznáme osobně a přivítáme do týmu.