Holiday Inn Prague, designový hotel s 254 pokoji, který je součástí největšího kongresového centra v České republice, přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Obsluha pro hotelovou restauraci!
Máte rádi komunikaci a rádi poskytujete vynikající zákaznický servis? Rádi se učíte novým věcem?
Pokud je Vaše odpověď 3x ANO, neváhejte nám zaslat Vaše CV přes odpovědní formulář.
- Obsluha, péče a komunikace s našimi klienty.
- Samostatná práce a obsluha během akcí.
- Příprava banketních prostor pro akce a eventy.
- Zajišťování podpory klientům, včetně základní asistence ke konferenční technice.
- Zajišťování rozvozu objednávek cateringových služeb.
- Praxe v oblasti gastronomie a servisu výhodou.
- Zájem o obor a nadšení pro práci.
- Příjemné a profesionální vystupování.
- Vynikající komunikační dovednosti a radost z obsluhy hostů.
- Znalost českého jazyka minimálně na úrovni B2 a komunikativní znalost anglického jazyka jsou podmínkou. Znalost dalšího jazyka a praxe v oboru jsou výhodou.
- Stabilní pracovní prostředí v rámci silné mezinárodní společnosti pod značkou IHG® Hotels & Resorts.
- 5 týdnů dovolené + 3 sick-days.
- Stravování s příspěvkem zaměstnavatele.
- Práci v přátelském týmu a příjemném prostředí.
- Příspěvek na penzijní připojištění nebo benefitní systém Cafeterie, program MultiSport.
- Možnost ubytování za zvýhodněné zaměstnanecké ceny v rámci řetězce IHG® Hotels & Resorts.
- Možnost parkování v zaměstnaneckých garážích za zvýhodněné ceny.
Přidejte se k nám a buďte součástí týmu, který vytváří nezapomenutelné zážitky pro naše klienty!
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.