- Jste hlavním kontaktem pro naše hosty a zajišťujete bezproblémový zážitek z ubytování
- Poskytujete efektivní check-in a check-out s vynikajícím zákaznickým servisem
- Aktivně komunikujete se zákazníky, vyřizujete stížností a požadavky hostů
- Pracujete s rezervačním softwarem HotelTime
- Odpovídáte za vedení dokumentace a vyúčtování klientů
- Nabízíte prodeje hotelových služeb - transfery, parkovaní, restaurace
- Výborné komunikační a organizační schopnosti s důrazem na kvalitu a přesnost
- Komunikativní znalost ČJ a AJ. Znalost dalších jazyků vítána
- Proaktivita, samostatnost a příjemné vystupování
- Schopnost zvládat stresovou situaci
- Znalost jakéhokoli hotelového softwaru a praxe v oboru jsou vítány
- Řidičský průkaz skup. B je výhoda
Nabízíme
kariérní růst
stabilní práce u největší české hotelové společnosti
získávání zkušeností
motivační ohodnocení včetně měsíčních finančních benefitů
jídlo v hotelu zdarma, uniforma zdarma
sleva na letenky, slevy na cestovní služby partnerských CK
slevy na ubytování v hotelích v ČR a Evropě
slevy na sportovní služby
slevy na beauty a wellness služby
vzdělávání: manažerské programy, pravidelná školení
letní a vánoční párty
sportovní aktivity: jóga, šachový, běžecký, tenisový, fotbalový a trekingový klub
další benefity
Soustředíme se na neustálé zvyšování kvality nabízených služeb, spokojenosti hostů a pěstování firemní kultury.