HOTELTIME SOLUTIONS a.s.

Vinohradská 1899/112
130 00 Praha 3 - Vinohrady, Tschechien
URL: https://www.hoteltime.com/
Facebook: https://www.facebook.com/hoteltimesolutions/
Kontaktperson: Olga Hollý
Logo HOTELTIME SOLUTIONS a.s.
Software-Lieferant
Praha 3 - Vinohrady
Hlavní pracovní poměr
40.000
Englisch, Tschechisch
MS Excel, MS Powerpoint, MS Word
Eintritt nach Vereinbarung

HOTELTIME SOLUTIONS je česká technologická firma, která vyvíjí moderní cloudové systémy pro hotely, gastro a volnočasové provozy.


Naše produkty používají zákazníci ve více než 20 zemích a patříme mezi světovou špičku i dle HotelTechReport.

Hledáš stabilní firmu s kvalitním produktem a mezinárodním přesahem? Ozvi se nám!

Stellenbeschreibung

Co budeš dělat?

Postupně se vypracuješ přes Level 1, Level 2 do tvé cílové úrovně podpory zákazníků Level 3. Tvoje cesta do cílového levlu bude trvat 9 měsíců, kdy tě zaškolíme a naučíme tě pracovat s nástroji. 

Level 1 - přijímá požadavky a komunikuje se zákazníky.
Level 2 - řeší komplikovanější požadavky a provádí základní analýzu chyb a incidentů.
Level 3 - hloubkově analyzuje chyby a logy, testuje, dokumentuje a provádí základní IT troubleshooting u zákazníků.

Spolu s produktovým týmem a vývojáři se zapojíš do složitějších incidentů a testování inovací včetně API. Postaráš se o monitoring výpadků (např. přes Zabbix), tvoření návodů a zlepšování procesů.

Čeká tě také správa našich helpdesk nástrojů jako Freshdesk, VOIP ústředny a oprávnění uživatelů aj.

Stellenanforderung

Co bys měl/a umět:

Hledáme někoho, kdo se vyzná v logách a chybových hláškách, zvládne diagnostiku tiskáren, má základy testování (třeba přes Postman, ale není to podmínkou) a poradí si s technickou dokumentací v angličtině.

Výhodou je orientace ve Windows, sítích, API a testování, nebo zkušenost s nástroji jako Freshdesk či s prostředím hotelů a gastronomie.

Důležité je, že máš chuť se učit, hledat chyby, komunikovat s klienty i vývojáři a nebojíš se odpovědnosti.

Wir bieten

Co nabízíme?

Plný/zkrácený úvazek na HPP, flexibilní pracovní dobu.

Možnost práce z domu po zaškolení (většina týmu pracuje remote).

Růst směrem k technické specializaci, DevOps nebo vývoj.

Mentoring, školení a přístup ke zkušenému týmu.

Skvělou partu lidí, neformální prostředí a důvěru.

Prostor dělat věci smysluplně – máme rádi nápady i vlastní iniciativu.

Motivující plat, stravenkový paušál, dovolenou navíc, Multisport.


Jsem nezávislý developer mezinárodního cloudového řešení pro hotely, restaurace a volnočasové aktivity.

HOTELTIME SOLUTIONS a.s.

HotelTime offers state of the art, cloud based solutions to the hospitality industry with an emphasis on providing excellent customer service. Our cloud-based systems are currently running in more than 500 hotels and restaurants in 11 countries world-wide.
Das Inserat Level 3 customer support trainee wurde nicht zu den Favoriten gespeichert. Melden Sie sich bitte an.
Mit der Benutzung des Webseite der Firma Solution Factory s.r.o. erklären Sie sich einverstanden, daß zur Daten-Analyse und zur Bereitstellung der Dienstleistungen Cookies verwendet werden.