Hledáme KOORDINÁTORA / KOORDINÁTORKU V GASTRO PROVOZU DO 5* HOTELU HILTON PRAGUE V KARLÍNĚ.
Potřebujeme komunikační češtinu a angličtinu v terénu.
Staňte se novou posilou do našeho týmu v Praze. Jedná se o práci v gastronomii. Čeká Vás především práce personální koordinace obsluhy restaurace a pomocných kuchařů.
⭐ Péče o přidělené zaměstnance (obsluhu restaurace/cateringu, pomocné kuchaře)
⭐ Koordinace na místě v češtině a angličtině; popř. i ukrajinštině
⭐ Komunikace s klientem
⭐ Spolupráce při náboru - komunikace s personalistou
⭐ Práce v interním systému a HR administrativa - evidence docházky
⭐ Zkušenosti z podobné pozice nebo z provozu gastra (restaurace, catering)
⭐ Skvělé komunikační schopnosti a profesionální vystupování
⭐ Schopnost samostatně si organizovat práci a rychle reagovat na změny
⭐ Komunikativní znalost ČJ, AJ (ukrajinština výhodou)
⭐ Znalost českého pracovněprávního prostředí výhodou
⭐ 250 Kč/hod
⭐ Směny každý den od pondělí do neděle, plánování 1 měsíc dopředu - min odracovat 2-3 směny za týden
⭐ Forma spolupráce na dohodu
⭐ Pravidelná firemní setkání a školení
⭐ Férové podmínky
⭐ Příjemné pracovní prostředí v 5 * hotelu
⭐ Nástup dle dohody - nábor a zaškolení během prosince a ledna
⭐ Pravidelné směny od 12.1.2026