Už si o tom šeptají nejen hoteliéři, ale i recepční a hoteloví poslíčci. Všichni tuší, že se jedná o něco velkolepého, ale ti, co to nezažili na vlastní kůži, se o tom můžou jen dohadovat. Řeč je o nejmodernějších rezervačních systémech, které pro hotely vyvíjíme. Naše systémy HORES v současné době používá více než 600 hotelů.
V čem tkví to kouzlo? Systémy HORES umí proměnit vystresovaného hoteliéra či recepční v usměvavého člověka, který má mnohem více času. HORES jim totiž uvolňuje ruce od administrativy a dává dokonalý přehled o stavu hotelu. Hoteliér tak okamžitě zjistí aktuální obsazenost ubytovacího zařízení, strukturu hostů, předpověď obsazenosti a další užitečné informace.
Abychom se mohli neustále zlepšovat, hledáme mezi sebe kolegu/ kolegyni, který/ á se bude věnovat podpoře uživatelů, kteří využívají naše produkty a služby.
- podpora uživatelů, kteří používají naše produkty a služby formou telefonické či psané komunikace, pomocí vzdáleného přístupu, případně pomocí osobních schůzek.
- školení a asistence při zavádění hotelového systému.
- cca jednou za tři týdny týdenní tzv. hotline
- příjemné, klidné a reprezentativní vystupování
- schopnost dobře vedené telefonické a písemné komunikace
- schopnost dobré práce v týmu
- předchozí zkušenost při práci s hotelovým systémem HORES nutná (např. z recepce hotelu)
- rutinní znalost práce s PC (základní HW správa)
- znalost OS Windows a práce s programy MS Office, OpenOffice
- alespoň základní znalost anglického jazyka
- znalost problematiky distribučních kanálů
- řidičský průkaz sk. B
- místo výkonu práce v centru Prahy
- práci na plný úvazek v příjemném pracovním prostředí
- možnost občasné práce z domova
- zaměstnanecké benefity (notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům, služební automobil, občerstvení na pracovišti, stravenky, poukaz na volnočasové aktivity, 5 týdnů dovolené)
- mzdu v závislosti na vstupních znalostech a pracovním výkonu