Hledáš práci, kde budeš podporou pro kolegy a zároveň budeš mít možnost učit se a růst v oblasti HR? Přidej se k nám
do CPI Hotels – nabízíme Ti stabilitu, přátelský tým a zázemí největší české hotelové společnosti.
Administrativní podpora týmu a správa kanceláře (pracovní kalendář, správa kancelářského vybavení apod.)
Aktivní podílení se na přípravě a účast na zaměstnaneckých akcích (večírky, teambuildingy, akce pro děti zaměstnanců)
Archivace dokumentů
Příprava podkladů pro mzdy
Řešení a zpracování dokumentů k pracovním úrazům
Správa benefitů (zpracování žádostí a zadávání do personálního systému Target Online Solution)
Správa pracovnělékařských prohlídek (hlídání platnosti dle legislativy, objednávání na vstupní prohlídky apod.)
Vytváření žádostí o přístupy do PC ve spolupráci s IT oddělením a správa mobilních telefonů hotelu
Český jazyk (rodilý mluvčí)
Anglický jazyk (výhodou, nikoliv však podmínkou)
Min. středoškolské vzdělání s maturitou
Pečlivost, spolehlivost, profesionální a přátelské vystupování
Týmového ducha, ale i samostatnost
Znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
Pozice je ideální pro ty, kteří mají zkušenosti s administrativou a zajímají se o HR; znalost pracovněprávní legislativy výhodou.
Flexibilní začátek a konec pracovní doby (pevné jádro od 09:00 do 14:00)
Stabilní zázemí největší české hotelové společnosti CPI Hotels, a.s.
Stravování za 30,- Kč / den
Široká škála firemních benefitů – kafetérie, karta MultiSport, možnost zvýhodněného pobytu ve všech našich hotelích,
jazykové kurzy a zkoušky, příspěvky na penzijko a životko, Edenred Benefit Card, zvýhodněné mobilní tarify, kvartální
odměny, firemní mobilní telefon aj.
Výborná dopravní dostupnost na metru B – Vysočanská nebo zvýhodněné parkování pro zaměstnance, pokud budeš jezdit autem
Malý HR tým, který Tě velmi rád zaškolí.