Posláním W Hotels je zažehnout zvědavost a představit nové světy. Jsme místem, kde můžete zažít opravdový život. Jsme tu, abychom otevírali dveře a také mysl. Je toho u nás ale mnohem víc. Nabízíme jiný druh luxusu. Takový, který si libuje v odvážných nápadech a oddává se nečekanému. Věříme, že luxus je svoboda být sám sebou a objevovat touhy: cokoli a kdykoli. Nechte se unášet, uvolněte se – a to je jen polovina zábavy.
Naším cílovým zákazníkem je The Connector. Naši hosté jsou zvědaví, charismatičtí, svobodomyslní a magnetičtí. Jsou tou jiskrou, která dělá divy. Jsou to ti, kteří nikdy nepřestanou objevovat, a jsou přitahováni energií lidí a míst. Jsou věrni sami sobě a zároveň otevřeni všemu. Díky nim se svět stává jejich vlastním. Sbližují davy.
W Prague bude mít 161 pokojů a apartmánů, střešní bar a venkovní terasu. Jedná se o ideální místo pro setkání hostů a místních obyvatel, kteří mají styl. Mohou si vychutnat úžasný výhled na panorama města a užít si báječný koktejl a kulinářský zážitek. Součástí hotelu bude W Lounge, což je obměna hotelového lobby této značky, dále několik restaurací a barů a také ultramoderních prostor pro pořádání dalších akcí. Hosté jsou také zváni k návštěvě krytého bazénu WET, fitness centra FIT a lázní AWAY. V celém hotelu je vždy k dispozici jedinečná služba značky Whatever/Whenever, která poskytuje cokoliv a kdykoliv.
W je destinace. Je to víc než hotel. Je to ikonická lifestylová značka, která hostům nabízí přístup do světa „Wow“ prostřednictvím současného cool designu, módy, nočního života, celebrit a zábavy.
Jste organizovaný/á, komunikativní a máte vášeň pro hotelový byznys, event management a prodej? Máte zkušenosti s plánováním akcí a rádi pracujete s lidmi? Pak hledáme právě vás!
- Organizace a koordinace eventů – od firemních konferencí přes svatby až po exkluzivní soukromé akce
- Komunikace s klienty – od prvního kontaktu po realizaci akce
- Aktivní prodej hotelových služeb – spolupráce s firemními partnery a hledání nových obchodních příležitostí
- Spolupráce s ostatními odděleními hotelu – zajištění bezproblémového průběhu akcí
- Administrativa a reporting – příprava smluv, nabídky pro klienty, kontrola rozpočtů
- Zkušenost v oblasti event managementu nebo sales výhodou
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
- Znalost českého a anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Stabilní zaměstnání s možností profesního rozvoje a růstu v oblasti pohostinství
- Přátelský a podpůrný pracovní kolektiv
- Multisport kartu/Benefit Plus
- Stravování v naší kantýně zcela zdarma
- Slevy na ubytování