Do manažerské skupiny Agentury pro rozvoj Broumovska se hledá Supervizor restaurací Skalní mlýn, Orlík, Javor, Zámeček Janovičky a U tří růží.
Hledáme klíčovou osobu pro našich pět restaurací na Broumovsku a v Adršpašsko-teplických skalách. Chceme poskytovat služby na vysoké úrovni a zároveň si udržet jedinečnost všech provozů danou lokalitou. Hledáme zapálenou a otevřenou osobnost, co nám pomůže spoluvytvářet gastronomickou tvář a bude orientovaná jak na čísla a kvalitu služeb, tak na vztahy s kolegy a zákazníky.
Společně budeme definovat směr restaurací tak, aby se vzájemně doplňovaly. Nehledáme jen "plniče úkolů", ale někoho, kdo bude souznět s naší myšlenkou, která má za cíl pozvednout kvalitu života v regionu, přičemž restaurace jsou jen jednou částí komplexního ekosystému. Nabízíme možnost podílet se na ambiciózní koncepci jedinečných provozů, kdy všechny mají svůj genius loci a jsou obklopeny krásnou přírodou.
Pokud Vás baví práce s lidmi, umíte si zorganizovat personál, dokážete nad věcmi přemýšlet, hledáte v práci smysl a jde Vám o to, aby se hosté rádi vraceli za jedinečnými zážitky, o které usilujeme, tak Vás rádi poznáme!
Organizace personálu
Vedení a motivace týmu - práce s kuchyní i obsluhou, schopnost řešit konflikty, udržovat dobré vztahy a týmového ducha.
Plánování směn - sestavování efektivních rozpisů podle provozní potřeby a optimalizace personálních nákladů (s provozními).
Nábor a zaškolování nových zaměstnanců.
Řízení provozu
Zajištění hladkého chodu restaurací - dohled nad kvalitou služeb a dodržováním standardů.
Dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů.
Operativní řešení provozních problémů.
Ekonomika a foodcost
Kontrola nákladů na suroviny - sledování skladových zásob, práce s kalkulacemi, kontrola inventur a objednávek spolu s provozními.
Spolupráce s kuchaři na nastavení cenotvorby a sezónních menu.
Analýza provozních nákladů a hledání úspor bez ztráty kvality.
Zákaznický servis
Reprezentace podniku navenek - komunikace s hosty, řešení připomínek a reklamací (s provozními).
Budování vztahu se stálými hosty a komunitou.
Administrativa a reporting
Práce s pokladním systémem a provozními aplikacemi (výhodou Storyous, Alveno).
Reporting vedení o tržbách, nákladech, výkonnosti personálu a návrzích na zlepšení.
Zkušenost na podobné pozici ideálně min. 5 let., nástup ihned. Nabízíme služební byt a motivační finanční ohodnocení.