Hotel Hilton

Pobřežní 1
186 00 Praha 8, Czech Republic
Tel: +420-224 842 767
URL: http://www.hiltonworldwide.com/careers
Contact person: Barbora Koutná
Logo Hotel Hilton
Hotel
Praha 8
Hlavní pracovní poměr
40000+
English, Czech
Start date per agreement

Připojte se k našemu dynamickému finančnímu týmu a ujměte se klíčové role referenta/referentky pro pohledávky, kde budete zodpovědní za zásadní procesy fakturace a inkasa pro naši přední značku v oblasti pohostinství.

Job description

- Zpracování pohledávek: Zajištění plynulého chodu fakturace a inkasa v plném souladu s našimi zásadami, standardy, regulatorním a smluvním rámcem.

- Řešení nesrovnalostí: Srovnání záznamů v interních systémech s přehledy externích poskytovatelů kreditních karet.

- Vztahy se zákazníky a rekonciliace: Spolupráce s ostatními odděleními na řešení nesrovnalostí, zajištění hladkých finančních transakcí a úspěšného inkasa pohledávek.

- Řízení příjmů: Vystavování faktur, úzká spolupráce s prodejním a finančním týmem na sledování příjmů a neuhrazených plateb.

- Soulad a kontrola: Přispívat k efektivnímu chodu oddělení fakturace a inkasa, včetně činností souvisejících s kontrolou pohledávek a fakturací.

- Spolupráce s ostatními odděleními: Fungovat jako spojovací článek mezi odděleními, včetně komerčního, prodejního, provozních týmů a recepce, pro zlepšení finanční přesnosti a podporu efektivního chodu hotelu.

- Měsíční uzávěrky: Každý měsíc provádět měsíční uzávěrku pro danou oblast a specifické účty.

Job requirements

Technické dovednosti: Pokročilá znalost MS Office, zejména MS Excel; zkušenosti s Navision nebo oborovými nástroji, jako jsou Birchstreet, JobRouter, jsou výhodou.

Analytické schopnosti: Schopnost analyzovat velké množství komplexních finančních informací z mnoha zdrojů a vytvářet reporty, prognózy a projekce.

Smysl pro detail: Preciznost při srovnávání a správě složitých účtů a zajištění přesnosti při účetním zpracování pohledávek.

Řešení problémů: Silné schopnosti řešení problémů, včetně schopnosti efektivně řešit jakékoli otázky ve spolupráci s ostatními.

Komunikace a spolupráce: Výborné mezilidské dovednosti pro efektivní práci s interními týmy a udržování pozitivních vztahů se zákazníky (komunikace v anglickém i českém jazyce).

Preferované kvalifikace:

- Vzdělání v oblasti účetnictví (není však podmínkou). 

Zkušenosti v oblasti financí nebo příbuzném oboru jsou výhodou.

-Zkušenosti s financemi v pohostinství jsou velkou výhodou.

We offer

- Stabilní práce v prostředí mezinárodního řetězce Hilton

- Práce v centru prahy na metru Florenc (B,C)

- Stravování zdarma v hotelu

- Zaměstnanecké ceny na ubytování v hotelech Hilton po celém světě v rámci programu HiltonGo

- Karta Multisport za zaměstnaneckou cenu

- EdenRed benefitní karta na volný čas (1 000 Kč/měsíc)

- Možnost kariérního rozvoje uvnitř hotelu i napříč odděleními

- Jazykové kurzy

Hotel Hilton

We Are Hilton! We Are Hospitality! Hilton Prague hotels are offering unique opportunities to start a fabulous career! Thanks to all of our amazing Team Members, Hilton has been recognized with another Great Place to Work award! We are thrilled to see that we’ve been named #26 on the world’s 100 Best Workplaces for Millennials by Fortune magazine
Ad Referent/ka pro pohledávky – HILTON PRAGUE has not been saved to your favorites. Please log in.
By using the Solution Factory, s.r.o. website you agree that cookies are used to provide services and for traffic analysis.