Posláním W Hotels je zažehnout zvědavost a představit nové světy. Jsme místem, kde můžete zažít opravdový život. Jsme tu, abychom otevírali dveře a také mysl. Je toho u nás ale mnohem víc. Nabízíme jiný druh luxusu. Takový, který si libuje v odvážných nápadech a oddává se nečekanému. Věříme, že luxus je svoboda být sám sebou a objevovat touhy: cokoli a kdykoli. Nechte se unášet, uvolněte se – a to je jen polovina zábavy.
Naším cílovým zákazníkem je The Connector. Naši hosté jsou zvědaví, charismatičtí, svobodomyslní a magnetičtí. Jsou tou jiskrou, která dělá divy. Jsou to ti, kteří nikdy nepřestanou objevovat, a jsou přitahováni energií lidí a míst. Jsou věrni sami sobě a zároveň otevřeni všemu. Díky nim se svět stává jejich vlastním. Sbližují davy.
W Prague bude mít 161 pokojů a apartmánů, střešní bar a venkovní terasu. Jedná se o ideální místo pro setkání hostů a místních obyvatel, kteří mají styl. Mohou si vychutnat úžasný výhled na panorama města a užít si báječný koktejl a kulinářský zážitek. Součástí hotelu bude W Lounge, což je obměna hotelového lobby této značky, dále několik restaurací a barů a také ultramoderních prostor pro pořádání dalších akcí. Hosté jsou také zváni k návštěvě krytého bazénu WET, fitness centra FIT a lázní AWAY. V celém hotelu je vždy k dispozici jedinečná služba značky Whatever/Whenever, která poskytuje cokoliv a kdykoliv.
W je destinace. Je to víc než hotel. Je to ikonická lifestylová značka, která hostům nabízí přístup do světa „Wow“ prostřednictvím současného cool designu, módy, nočního života, celebrit a zábavy.
Hledáme recepčního/recepční, který/á se připojí k našemu týmu v luxusním hotelu. Tato role je klíčová pro poskytování prvotřídního servisu našim hostům od jejich příchodu až do odchodu. Pokud máte vášeň pro pohostinství a komunikaci a jste ochotni přijmout výzvy, pak hledáme právě vás!
- Srdečné přivítání hostů a poskytování prvotřídního zákaznického servisu
- Registrace hostů, provádění check-in a check-out procesu
- Poskytování informací o hotelových službách, atrakcích v okolí a dalších užitečných informacích pro hosty
- Správa rezervací a koordinace pokojového servisu
- Řešení stížností a dotazů hostů s profesionalitou a empatií
- Spolupráce s ostatními odděleními hotelu pro zajištění plynulého provozu
- Zkušenosti v oblasti recepce nebo pohostinství jsou výhodou, ale nejsou podmínkou
- Vynikající komunikační dovednosti a schopnost pracovat s lidmi
- Znalost práce s rezervačními systémy výhodou
- Schopnost pracovat v dynamickém prostředí a pod tlakem
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost dalších jazyků výhodou
- Stabilní zaměstnání s možností profesního rozvoje a růstu v oblasti pohostinství
- Přátelský a podpůrný pracovní kolektiv
- Atraktivní zaměstnanecké benefity