Máte zkušenosti z hotelového/restauračního provozu a máte dobré komunikační a organizační dovednosti?
Chcete být u zrodu Fairmont Golden Prague a nastartovat tak svoji další kariéru v oblasti F&B?
Hledáme šikovné kolegy/kolegyně, kteří by se spolu s námi starali o spokojenost našich hostů a bezproblémový chod našich jednotlivých outletů.
* na denní bázi podpora F&B Manažera
* v případě potřeby komunikace s manažery jednotlivých restaurací a barů
* přehled a případná organizace jednotlivých akcí nebo rezervací v našich outletech
* organizování marketingových aktivit ve spolupráci s marketingovým oddělením
* správa a pravidelná údržba POS systému Silverware
* přehled o vybavení, potřebách objednávek a doplňování zboží ve spolupráci s dalšími kolegy z jednotlivých outletů
* další aktivity spojené se zajištěním hladkého chodu všech outletů
* znalost českého a anglického jazyka (oboje minimálně na komunikativní úrovni)
* dobré komunikační a organizační dovednosti
* předchozí zkušenosti z provozu restaurace nebo hotelového provozu jsou velkou výhodou
* znalost systému Micros výhodou, protože náš systém Silverware je tomu podobný
* velmi rozmanitou pozici v F&B, kde bude prostor využít už získané znalosti a zároveň se hodně nového naučit
* být součástí otevření jedinečného hotelu na pražské hotelové scéně
* více detailů o nás se dozvíte na našich kariérních stránkách, včetně přehledu benefitů