Hledáme kolegyni či kolegu na pozici Administrativní výpomoc na účtárně pro Grandior Hotel Prague.
Zkrácený úvazek, pracovní doba je 4 hodin denně.
Nástup ihned nebo dohodou.
Administrativní práce
Archivace dokumentů
Administrativní podpora účetního oddělení
Minimálně středoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Aktivní, zodpovědný a pečlivý přístup
Schopnost samostatné práce a dobré organizační schopnosti
Ochotu učit se nové věci
Stabilní zázemí investiční a hotelové skupiny Le Hotels Group
Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
Dobrá dopravní dostupnost
Personální stravování
Sleva 50 % ve všech restauracích Le Hotels Group
Multisport karta za zvýhodněnou cenu
Zoo karta
Možnost zkušební noci v hotelu se snídaní pro 2 osoby po 6 měsících
Další benefity rozvíjející se společnosti
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.