HOTELTIME SOLUTIONS je česká technologická firma, která vyvíjí moderní cloudové systémy pro hotely, gastro a volnočasové provozy.
Naše produkty používají zákazníci ve více než 20 zemích a patříme mezi světovou špičku i dle HotelTechReport.
Hledáš stabilní firmu s kvalitním produktem a mezinárodním přesahem? Ozvi se nám!
Postupně se vypracuješ přes Level 1, Level 2 do tvé cílové úrovně podpory zákazníků Level 3. Tvoje cesta do cílového levlu bude trvat 9 měsíců, kdy tě zaškolíme a naučíme tě pracovat s nástroji.
Level 1 - přijímá požadavky a komunikuje se zákazníky.
Level 2 - řeší komplikovanější požadavky a provádí základní analýzu chyb a incidentů.
Level 3 - hloubkově analyzuje chyby a logy, testuje, dokumentuje a provádí základní IT troubleshooting u zákazníků.
Spolu s produktovým týmem a vývojáři se zapojíš do složitějších incidentů a testování inovací včetně API. Postaráš se o monitoring výpadků (např. přes Zabbix), tvoření návodů a zlepšování procesů.
Čeká tě také správa našich helpdesk nástrojů jako Freshdesk, VOIP ústředny a oprávnění uživatelů aj.
Hledáme někoho, kdo se vyzná v logách a chybových hláškách, zvládne diagnostiku tiskáren, má základy testování (třeba přes Postman, ale není to podmínkou) a poradí si s technickou dokumentací v angličtině.
Výhodou je orientace ve Windows, sítích, API a testování, nebo zkušenost s nástroji jako Freshdesk či s prostředím hotelů a gastronomie.
Důležité je, že máš chuť se učit, hledat chyby, komunikovat s klienty i vývojáři a nebojíš se odpovědnosti.
Plný/zkrácený úvazek na HPP, flexibilní pracovní dobu.
Možnost práce z domu po zaškolení (většina týmu pracuje remote).
Růst směrem k technické specializaci, DevOps nebo vývoj.
Mentoring, školení a přístup ke zkušenému týmu.
Skvělou partu lidí, neformální prostředí a důvěru.
Prostor dělat věci smysluplně – máme rádi nápady i vlastní iniciativu.
Motivující plat, stravenkový paušál, dovolenou navíc, Multisport.