Jsme mezinárodní hotelová síť Barcelo Hotel Group s více než 300 hotely po celém světě a s dlouholetou tradicí v oblasti hotelnictví a pohostinství. V České republice provozujeme tři hotely v Praze – Occidental Praha, Occidental Praha Five a Occidental Praha Wilson. Pro naši centrálu, která sídlí přímo v hotelu Occidental Praha, hledáme zodpovědnou a pečlivou kolegyni / kolegu na pozici účetní. Nabízíme flexibilitu - úvazek může být dle dohody buď zkrácený (0,75) nebo plný, podle vašich časových možností a preferencí. Pokud máte praxi v účetnictví, baví vás práce s čísly a chcete se dále profesně rozvíjet v prostředí mezinárodní hotelové sítě, pak hledáme právě vás!
Samostatné zpracování základních účetních operací hotelu (zejména přijaté faktury, pokladna, případně dohadné účty, časové rozlišení, majetek)Pravidelná kontrola účtů a saldokonta (klienti, dodavatelé)Spolupráce při sestavování měsíčních a ročních závěrek
Pečlivost a zodpovědný přístup, ochotu učit se novým věcemZnalost podvojného účetnictvíAktivní znalost češtiny, angličtina pro písemnou a základní ústní komunikaci, španělština výhodouPraxe na obdobné pozici a znalost SAP výhodou, nikoli podmínkouVystudované účetnictví, či praxe v české republice
Příjemný kolektiv a neformální pracovní atmosféruMožnost úvazku 0,75 (30 hod týdně) nebo plného - dle dohodyZaměstnanecké stravování zdarmaSlevy na ubytování a služby Barceló Hotel Group po celém světěMožnost Multisport karty po zkušební době za pouhých 380 Kč měsíčněJazykové kurzy a možnost dalšího vzděláváníNarozeninový dárek4 týdny dovolené + 24 hodin rekreačního volna za kalendářní rokPo roce ve firmě Benefitní balíček: kvartální rozpočet ve výši 6 000 Kč v případě plného úvazku, nebo 4 000 Kč v případě zkráceného ůvazku na benefity (multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění, cafeterie UP)Nástup možný dle dohody (ideálně ihned)