KFC dnes v Praze otevírá svoji "vlajkovou loď"
KFC, největší řetězec restaurací s rychlou obsluhou v Česku, při příležitosti 30. výročí na českém trhu otevírá na Václavském náměstí v Praze první vlajkovou restauraci svého druhu v Evropě. Nová pobočka, umístěná symbolicky v blízkosti první restaurace KFC z roku 1994, představuje inovativní koncept spojující moderní technologie, příjemné prostředí a výjimečný zákaznický zážitek. Pod křídly společnosti AmRest značka KFC nadále roste a upevňuje svou pozici lídra v segmentu rychlého občerstvení.
"Tato pobočka je pro nás symbolem úspěchu a také toho, jaký obrovský kus cesty jsme v KFC ušli. Těší nás, že i po tolika letech můžeme zákazníkům nabízet stále něco nového, včetně ještě lepších zážitků spojených s návštěvou našich restaurací," říká Ivana Makalová Dlouhá, ředitelka KFC pro Českou republiku a Rakousko.
Jde o největší restauraci KFC v České republice. Na ploše 766 m2 nabídne až 152 míst k sezení. Jde také o první restauraci KFC, která sídlí v historické budově. V interiéru pobočky citlivě propojují moderní designové prvky s těmi původními, které se ve stylu art deco zachovaly dodnes
Kromě designu je ale nová restaurace synonymem pro udržitelnost a také inovace. Všechny světelné instalace jsou energeticky úsporné, což přispívá ke snížení spotřeby energie. Také veškerý nábytek a dveře jsou z udržitelných zdrojů, vyrobené s ohledem na ekologii a navrženy tak, aby je bylo možné znovu použít nebo recyklovat. Unikátem je i nová služba table service. Hosté si mohou objednávat prostřednictvím aplikace či kiosků a obsluha jim jídlo donese pohodlně až ke stolu.
Pod křídly AmRest
KFC v Česku každoročně obslouží tisíce zákazníků a dlouhodobě upevňuje svou pozici lovebrandu. Potvrzují to rostoucí tržby, které jsou významnou součástí výsledků vlastníka restaurací, společnosti AmRest. Podle dat společnosti AmRest tržby v segmentu rychlého občerstvení v Česku rostou každoročně v desítkách procent. "Právě díky silnému partnerství s naší mateřskou společností můžeme v KFC rychle reagovat na měnící se preference zákazníků, zavádět další inovace a rozšiřovat síť poboček i do nových formátů," doplňuje Makalová Dlouhá. Minulý rok obsloužili v českých restauracích 25 milionů zákazníků. Během letošního roku už je to téměř 27 milionů zákazníků. Také v příštím roce KFC počítá se zhruba 8-9% nárůstem.
Kiosky, pokladna nebo rozvoz?
KFC jde s dobou a dlouhodobě investuje do digitálních inovací. Příkladem jsou samoobslužné kiosky, které jsou dnes instalovány na všech 129 restauracích. V tomto roce přes ně prošla už polovina objednávek a oblíbenost této formy objednávky i nadále stoupá. Pro zákazníky, kteří mají rádi tradiční způsob objednání, jsou samozřejmě k dispozici také klasické pokladny s milou obsluhou (40 %).
"Novinkou v naší vlajkové restauraci je již zmíněná služba table service. Jídlo si zákazníci objednají od stolu a my se postaráme o zbytek. Čerstvé kuřecí pochoutky jim doneseme přímo k jejich stolu, aby si mohli užít své jídlo v klidu a bez starostí," upřesňuje Makalová Dlouhá. Zavedenou a oblíbenou službou je KFC Rozvoz, na jejímž kontě je kolem 10 % objednávek. Aktuálně lze KFC Rozvoz využít na 113 restauracích ve 42 městech. Jeden z nejsilnějších dnů z celého roku je tradičně 1. leden, ale i podzimní sváteční dny.
Redakce GastroJobs.cz, zdroj, fotografie: AmRest