Eintopf týdne 24
Eintopf, jak známo, je hustá zeleninvá polévka s mnoha ingrediencemi, připravená v jednom hrnci a oblíbená u našich západních sousedů. Náš GastroJobs Eintopf, to je nová rubrika, ve které vám přinášíme přehled gastroudálostí minulého týdne, které by vám neměly uniknout, ale které jsme nestihli zpracovat samostatně. Ať vám Eintopf chutná.
Sodexo se mění na Pluxee
Sodexo Benefity (Sodexo Benefits and Reward Services), přední světový partner v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, dostává nové jméno Pluxee proto, aby lépe pomohl firmám se změnami na pracovním trhu a s očekáváním jednotlivých zaměstnanců v oblasti well-beingu a pracovního naplnění, podpořil svou strategii růstu prostřednictvím vytvořením větší hodnoty pro všechny cílové skupiny, připravil projekt osamostatnění společnosti a jejího vstupu na burzu, který skupina Sodexo oznámila 5. dubna 2023.
Aurélien Sonet, CEO Pluxee k tomu řekl řekl: "Pluxee je nová digitální, optimistická a inovativní značka, která ztělesňuje naši vizi a silné ambice na rostoucím trhu. S touto novou značkou vystupujeme z řady takoví, jací jsme. Naše silnější identita bude klíčovým rozlišovacím prvkem pro naše klienty a partnery a pro přilákání nových talentů, zejména v digitální oblasti."
Zdroj, fotografie: Pluxee
Stavbou Vysočiny je Návštěvnické centrum Bernard
Hned dvě ocenění získalo Návštěvnické centrum Rodinného pivovaru Bernard v soutěži Stavba Vysočiny. Porotci komplex dekorovali titulem Stavba roku Kraje Vysočina 2022 za přenesení původní atmosféry pivovaru do moderní podoby vycizelovaných interiérů. Centrum zároveň vyhrálo u České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě (Cena ČKAIT).
"Tituly jsou oceněním a poděkováním pro celou řadu lidí, kteří se na vzniku centra podíleli, samozřejmě zejména pro architekty a dodavatele. Vybudovat centrum na omezeném prostoru a za plného provozu pivovaru nebylo vůbec jednoduché. Náročná byla i příprava, než jsme došli ke konečné podobě návštěvnického centra, během několika let vzniklo 15 studií," rekapituluje přípravy i výstavbu spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard a autor myšlenky centra Stanislav Bernard. Architektem budovy je Petr Bernard, interiéry jsou dílem architektky Barbary Bencové. Generálním dodavatelem stavby byla firma Podzimek a synové s.r.o.
Zdroj, fotografie: Rodinný pivovar Bernard
Mucha Sekt ICE získává zlatou medaili na prestižním Danube Wine Challenge 2023
Soutěž Danube Wine Challenge, která je členem Světové federace velkých mezinárodních soutěží vína a destilátů VINOFED a koná se pod patronátem Mezinárodní organizace pro vinnou révu a víno OIV, ocenila Mucha Sekt ICE zlatou medailí. V tvrdé konkurenci vinařů z různých zemí se vyšvihl na samý vrchol a získal uznání od panelu odborných porotců. Ocenění proto nepochybně potvrzuje vynikající kvalitu a skvělouchuť tohoto jedinečného sektu.
Podle přísných pravidel OIV mohou být v soutěži pod jejím patronátem uděleny medaile nejvýše třiceti procentům všech hodnocených vín. O vysoké kvalitativní úrovni letošního ročníku Danube Wine Challenge svědčí, že mnoho vín, která získala více než 85 bodů, což je hranice pro stříbrnou medaili, zůstalo bez ocenění. Třicetiprocentní limit znamenal, že medaile mohly být uděleny až od hodnocení 87,80 bodu.
Vína značky Mucha Sekt pocházejí z premium vinařských oblastí a podléhají nejnovějším trendům v oblasti zpracování hroznů i samotné výroby vína. Zástupci společnosti Soare sekt jsou nadšeni a hrdí, že jejich produkt byl oceněn na tak významné soutěži. "Naše produkty včetně Mucha Sekt ICE se vyznačují nejen vynikající chutí, ale i svěžestí, plností a harmonií. Na první pohled zaujmou i neobvyklým designem každé lahve, který čerpá z Muchovy nadčasovosti a smyslu pro styl a krásu. Velmi nás těší, že náš Mucha Sekt ICE byl oceněn odborníky na takto prestižní mezinárodní soutěži. Navíc toto není náš jediný medailový úspěch. Naše sekty pravidelně vozí medaile z Prague Wine Trophy, Berliner Wine Trophy a dalších prestižních soutěží," říká ředitel společnosti Zdzisław Tadeusz Dalecki.
Zdroj, fotografie: Soare Sekt
Etikety letní edice Amundsen navrhla umělá inteligence
Značka Amundsen přichází s další inovací a přináší na trh novou letní edici vodky. Tentokrát etikety pro letní edici Amundsen poprvé navrhla umělá inteligence, která pomohla vytvořit jedinečnou a hravou etiketu.
Značka Amundsen se i letos rozhodla potěšit své spotřebitele a uvádí na trh novou letní limitovanou edici. Tentokrát se značka Amundsen spolehla na umělou inteligenci (Artificial Intelligence, AI) a přenechala návrh etikety na ní. A jak to celé probíhalo? Společnost STOCK Plzeň-Božkov zadala AI, aby navrhla etiketu pro letní edici, která by reflektovala letní atmosféru ve Skandinávii, jak značka Amundsen tráví léto, a jak by to vypadalo, kdyby i Amundsenští husky naslouchali svému 6. smyslu. A jak to dopadlo? Výsledkem je limitovaná edice Amundsen Summer Edition s unikátními hravými etiketami, kde amundsenští husky vyměnili zápřah za pohodu.
"Jako každý rok jsme chtěli připravit pro naše spotřebitele novou letní limitku Amundsen. Tentokrát jsme však vyzkoušeli vytvořit něco speciálního. A protože umělá inteligence je v současnosti velmi aktuálním tématem, rozhodli jsme se ji, společně s agenturou Fiala-Šebek, zapojit i do návrhu etikety naší letní edice. Výsledek nás velmi potěšil a věříme, že se tato nová limitovaná edice stane hitem mezi našimi zákazníky. Kromě etikety se samozřejmě nic nemění, a i v limitované edici se mohou spotřebitelé těšit na prémiovou křišťálově čistou a 6x destilovanou vodku," dodává Zuzana Prokopová, Group Brand Manager ve společnosti STOCK Plzeň-Božkov.
Zdroj, fotografie: STOCK Plzeň-Božkov
Segafredo inovovalo design obalů
Značka Segafredo přichází na trh s novými inovativními obaly. Kávy Selezione Espresso, Selezione Crema a Intermezzo jsou nyní nabízeny už v moderních obalech, které vynikají jednoduchým designem, přehledností základních informací a obsahují i nové logo společnosti. Další část portfolia v nových obalech bude postupně v průběhu roku následovat.
"Po letech jsme se rozhodli k inovaci našeho tradičního loga. Se značkou Segafredo bylo spojeno logo v oválu, od toho jsme nyní upustili a logo zjednodušili, abychom se přizpůsobili moderním trendům, a uplatnili klasické rčení, že v jednoduchosti je krása," říká Petra Knapová, marketingová manažerka společnosti Segafredo Zanetti pro Českou republiku a Slovensko. "V našem novém logu se mísí klasika s aktuálními grafickými trendy,"dodává.
Zdroj, fotografie: Segafredo Zanneti
Redakce GastroJobs.cz