Objednáme.eu

Rebranding Pepsi je v plném proudu

Rebranding Pepsi je v plném proudu

Celosvětový rebranding Pepsi, avizovaný na sklonku loňského roku, je nyní v plném proudu. Nové logo odráží neustálou touhu značky po inovacích, svěžesti a rozvoji kultury. Nový design, který přichází po 14 letech, ztělesňuje ducha popkultury a oslavuje filozofii "Chuť zažít víc", tedy žízeň po nejlepší chuti koly a touhu po nových a vzrušujících zážitcích.

 

"Proces redesignu Pepsi začal zadáním, aby spotřebitelé nakreslili z paměti její logo. Velká část zúčastněných přitom umístila nápis Pepsi doprostřed glóbu a tím poukázala na silný kapitál, který značka vybudovala v průběhu minulého století. Nové logo dostalo nový odvážný typ písma, který odráží sebevědomí značky a její neokázalý přístup," popisuje Michal Šlechta, ředitel marketingu Mattoni 1873, která je výhradním výrobcem a distributorem Pepsi v ČR. 

 

Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873

 

Elektricky modrá a černá paleta vytváří kontrast, živost a moderní hrany sjednocující modrou barvu Pepsi s černou, která vždy označovala Pepsi Zero Sugar/MAX. Rebranding totiž přináší nejen novou vizuální identitu výrazně odlišnou od té předchozí, ale také nové pojmenování oblíbeného nápoje Pepsi MAX na Pepsi Zero Sugar, což lépe reflektuje charakter nápoje. "Název Pepsi Zero Sugar je zcela v souladu s nároky spotřebitelů na zdravější životní styl. Stále oblíbenější Pepsi Zero Sugar nyní nabízíme také s příchutí Mango a Limeta. Spotřebitel tak dostane ještě víc chuťových zážitků, přesně podle naší hlavní filozofie," doplňuje Michal Šlechta. 

 

Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873

 

Marketingová kampaň pro Česko 

 "Chuť zažít víc vnášíme do všech oblastí kultury, v nichž se značka Pepsi angažuje, od sportu přes hudbu, stravování, zábavu a další," uvádí Michal Šlechta, ředitel marketingu Mattoni 1873. Kampaň v ČR využije kromě klasické OOH reklamy také netradiční veřejné plochy. Tunel pražského metra z Dejvické na Bořislavku rozpulzuje na LEDkách dynamický černomodrý vizuál s claimem: “Nový design, stále skvělá chuť” a polep po celém přestupu mezi linkami A a C ve stanici Muzeum. Outdoor doplní také bigboardy a smartboardy. Kampaň cílená primárně na  novou generaci mladých lidí sází na silný digitál a výrazné influencerské spolupráce. Pepsi nezapomene ani na televizní diváky, kterým od 1. dubna servíruje nový reklamní spot.

 

Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873 Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873 Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873 Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873

 

Výroba v Česku

Pepsi, která na český trh přišla v roce 1989, se rychle stala popkulturní ikonou. Výroba Pepsi v České republice probíhá od roku 2018 pod křídly společnosti Mattoni 1873, výhradního výrobce a distributora nápojů PepsiCo. Hlavní závod vyrábějící Pepsi a další nápoje z portfolia PepsiCo se od roku 1994 nachází na Kolbenově ulici v Praze-Hloubětíně, a od podzimu 2022 se tyto nápoje vyrábějí také v Kyselce u Karlových Varů, kde Mattoni 1873 spustila moderní plechovkovou linku, která dokáže stočit nápoje do více než 10 druhů balení.

 

Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873

 

V ČR se ročně vyrobí skoro 300 milionů balení nápoje Pepsi, které nejen uspokojují domácí poptávku, ale také zásobují slovenský a maďarský trh. Export se realizuje z velké části po železnici. V roce 2023 bylo po železnici přepraveno ze skladu v Hostivaři, který je napojen vlečkou na železniční stanici Hostivař do železniční stanice Kecskemét v Maďarsku celkem 1 161 železničních vozů ve 48 vlacích, ve kterých bylo přepraveno celkem 62 928 palet s výrobky PEPSI. Tato přeprava umožnila ušetřit (při průměrném počtu 28 palet/ kamion) celkem 2 247 jízd kamionů na trase mezi Prahou a Kecskemétem.

 

Rebranding Pepsi je v plném proudu, foto Mattoni 1873

Redakce GastroJobs.cz, zdroj, fotografie: Mattoni 1873

Používáním webu společnosti Solution Factory, s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti se používají soubory cookie.