Férové dětství

Božkov opět uspěl v čele Důvěryhodných značek

Božkov opět uspěl v čele Důvěryhodných značek

Letošní osmý ročník prestižního programu Důvěryhodná značka byl pro společnost Stock Plzeň-Božkov opět velmi úspěšný. Značka Božkov totiž už posedmé získala cenu Nejdůvěryhodnější značky v kategorii alkoholu. 

 

"Obhájení titulu Nejdůvěryhodnější značky si velmi vážíme a těší nás, že spotřebitelé napříč všemi generacemi mají značku Božkov rádi a důvěřují jí. Spokojenost spotřebitelů a sedmé ocenění v programu Důvěryhodné značky je pro nás signálem, že postupujeme správným směrem," dodává Michal Jakl, Group Brand Manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov.

 

Božkov opět Nejdůvěryhodnější značkou

 

Program Důvěryhodné značky je každoročně pořádán společností Atoz Marketing Services a probíhá podrobným průzkumem, ve kterém letos na čtyři tisíce respondentů hodnotilo devět set značek z devadesáti různých kategorií (alkohol, kosmetika, služby, jazykové školy, elektronika, lékárenské produkty, instituce aj.) 

 

Božkov opět Nejdůvěryhodnější značkou

 

Slavnostní vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek pro rok 2022 proběhlo 10. listopadu v Autoklubu ČR v Praze. Výhercům je titul "Nejdůvěryhodnější značka" propůjčen na jeden rok. 

Redakce GastroJobs.cz

Zdroj, fotografie: STOCK Plzeň-Božkov

Používáním webu společnosti Solution Factory, s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti se používají soubory cookie.