Hledáme spolehlivého a organizačně schopného provozního manažera či manažerku, který/á nám pomůže zajistit bezproblémový chod hotelu a poskytovat našim hostům vynikající služby. Pokud máte pozitivní přístup k práci, flexibilitu a skvělé komunikační dovednosti, jste náš člověk!
Zajištění bezchybného chodu recepce a vedení týmu.Řešení mimořádných požadavků a potřeb hostů.Kontrola fakturace hotelových účtů a správa finančních transakcí.Správa rezervací přes rezervační portály a komunikace s klienty.Práce s hotelovým recepčním softwarem Previo.Úzká spolupráce s ostatními odděleními hotelu.
Pracovní doba je flexibilní, většinou budete pracovat v běžné pracovní dny, s občasnou potřebou řešit mimořádné situace i mimo standardní hodiny.
Nezbytné:
Pozitivní přístup k práci
Pokročilá znalost anglického jazyka (B2) – Denní komunikace s klienty z celého světa.Zkušenost s vedením týmu a organizačními dovednostmi.Pozitivní přístup k práci a schopnost řešit neočekávané situace.Profesionální vystupování a reprezentativní vzhled.Znalost práce s hotelovým softwarem (výhodou Previo).
Výhodou:
Předchozí zkušenosti z hotelového prostředí.Další jazykové znalosti (např. němčina, ruština).Základní znalost účetnictví.
Benefity:
Služební mobilní telefon a notebook s možností využití pro soukromé účely.Flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova.Příspěvek na mobilní tarif.Zálohy ze mzdy podle potřeby.
Co vám můžeme nabídnout:
Práci v atraktivním prostředí rodinné společnosti s přátelskou atmosférou.Příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu.Stabilní pracovní pozici s možností dlouhodobého uplatnění.Podpora při rozvoji a školení, abyste mohli dále růst ve svém oboru.