Připojte se k našemu dynamickému finančnímu týmu a ujměte se klíčové role referenta/referentky pro pohledávky, kde budete zodpovědní za zásadní procesy fakturace a inkasa pro naši přední značku v oblasti pohostinství.
- Zpracování pohledávek: Zajištění plynulého chodu fakturace a inkasa v plném souladu s našimi zásadami, standardy, regulatorním a smluvním rámcem.
- Řešení nesrovnalostí: Srovnání záznamů v interních systémech s přehledy externích poskytovatelů kreditních karet.
- Vztahy se zákazníky a rekonciliace: Spolupráce s ostatními odděleními na řešení nesrovnalostí, zajištění hladkých finančních transakcí a úspěšného inkasa pohledávek.
- Řízení příjmů: Vystavování faktur, úzká spolupráce s prodejním a finančním týmem na sledování příjmů a neuhrazených plateb.
- Soulad a kontrola: Přispívat k efektivnímu chodu oddělení fakturace a inkasa, včetně činností souvisejících s kontrolou pohledávek a fakturací.
- Spolupráce s ostatními odděleními: Fungovat jako spojovací článek mezi odděleními, včetně komerčního, prodejního, provozních týmů a recepce, pro zlepšení finanční přesnosti a podporu efektivního chodu hotelu.
- Měsíční uzávěrky: Každý měsíc provádět měsíční uzávěrku pro danou oblast a specifické účty.
Technické dovednosti: Pokročilá znalost MS Office, zejména MS Excel; zkušenosti s Navision nebo oborovými nástroji, jako jsou Birchstreet, JobRouter, jsou výhodou.
Analytické schopnosti: Schopnost analyzovat velké množství komplexních finančních informací z mnoha zdrojů a vytvářet reporty, prognózy a projekce.
Smysl pro detail: Preciznost při srovnávání a správě složitých účtů a zajištění přesnosti při účetním zpracování pohledávek.
Řešení problémů: Silné schopnosti řešení problémů, včetně schopnosti efektivně řešit jakékoli otázky ve spolupráci s ostatními.
Komunikace a spolupráce: Výborné mezilidské dovednosti pro efektivní práci s interními týmy a udržování pozitivních vztahů se zákazníky (komunikace v anglickém i českém jazyce).
Preferované kvalifikace:
- Vzdělání v oblasti účetnictví (není však podmínkou).
- Zkušenosti v oblasti financí nebo příbuzném oboru jsou výhodou.
-Zkušenosti s financemi v pohostinství jsou velkou výhodou.
- Stabilní práce v prostředí mezinárodního řetězce Hilton
- Práce v centru prahy na metru Florenc (B,C)
- Stravování zdarma v hotelu
- Zaměstnanecké ceny na ubytování v hotelech Hilton po celém světě v rámci programu HiltonGo
- Karta Multisport za zaměstnaneckou cenu
- EdenRed benefitní karta na volný čas (1 000 Kč/měsíc)
- Možnost kariérního rozvoje uvnitř hotelu i napříč odděleními
- Jazykové kurzy