Hotel Hilton

Pobřežní 1
186 00 Praha 8, Česká republika
Tel: +420-224 842 767
URL: http://www.hiltonworldwide.com/careers
Kontaktní osoba: Barbora Koutná
Logo Hotel Hilton
Hotel
Praha 8
Hlavní pracovní poměr
40000+
Angličtina, Čeština
Nástup Dohodou

Připojte se k našemu dynamickému finančnímu týmu a ujměte se klíčové role referenta/referentky pro pohledávky, kde budete zodpovědní za zásadní procesy fakturace a inkasa pro naši přední značku v oblasti pohostinství.

Náplň práce

- Zpracování pohledávek: Zajištění plynulého chodu fakturace a inkasa v plném souladu s našimi zásadami, standardy, regulatorním a smluvním rámcem.

- Řešení nesrovnalostí: Srovnání záznamů v interních systémech s přehledy externích poskytovatelů kreditních karet.

- Vztahy se zákazníky a rekonciliace: Spolupráce s ostatními odděleními na řešení nesrovnalostí, zajištění hladkých finančních transakcí a úspěšného inkasa pohledávek.

- Řízení příjmů: Vystavování faktur, úzká spolupráce s prodejním a finančním týmem na sledování příjmů a neuhrazených plateb.

- Soulad a kontrola: Přispívat k efektivnímu chodu oddělení fakturace a inkasa, včetně činností souvisejících s kontrolou pohledávek a fakturací.

- Spolupráce s ostatními odděleními: Fungovat jako spojovací článek mezi odděleními, včetně komerčního, prodejního, provozních týmů a recepce, pro zlepšení finanční přesnosti a podporu efektivního chodu hotelu.

- Měsíční uzávěrky: Každý měsíc provádět měsíční uzávěrku pro danou oblast a specifické účty.

Požadujeme

Technické dovednosti: Pokročilá znalost MS Office, zejména MS Excel; zkušenosti s Navision nebo oborovými nástroji, jako jsou Birchstreet, JobRouter, jsou výhodou.

Analytické schopnosti: Schopnost analyzovat velké množství komplexních finančních informací z mnoha zdrojů a vytvářet reporty, prognózy a projekce.

Smysl pro detail: Preciznost při srovnávání a správě složitých účtů a zajištění přesnosti při účetním zpracování pohledávek.

Řešení problémů: Silné schopnosti řešení problémů, včetně schopnosti efektivně řešit jakékoli otázky ve spolupráci s ostatními.

Komunikace a spolupráce: Výborné mezilidské dovednosti pro efektivní práci s interními týmy a udržování pozitivních vztahů se zákazníky (komunikace v anglickém i českém jazyce).

Preferované kvalifikace:

- Vzdělání v oblasti účetnictví (není však podmínkou). 

Zkušenosti v oblasti financí nebo příbuzném oboru jsou výhodou.

-Zkušenosti s financemi v pohostinství jsou velkou výhodou.

Nabízíme

- Stabilní práce v prostředí mezinárodního řetězce Hilton

- Práce v centru prahy na metru Florenc (B,C)

- Stravování zdarma v hotelu

- Zaměstnanecké ceny na ubytování v hotelech Hilton po celém světě v rámci programu HiltonGo

- Karta Multisport za zaměstnaneckou cenu

- EdenRed benefitní karta na volný čas (1 000 Kč/měsíc)

- Možnost kariérního rozvoje uvnitř hotelu i napříč odděleními

- Jazykové kurzy

Hotel Hilton

We Are Hilton! We Are Hospitality! Hilton Prague hotels are offering unique opportunities to start a fabulous career! Thanks to all of our amazing Team Members, Hilton has been recognized with another Great Place to Work award! We are thrilled to see that we’ve been named #26 on the world’s 100 Best Workplaces for Millennials by Fortune magazine
Používáním webu společnosti Solution Factory, s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti se používají soubory cookie.