Mezinárodní hotelový řetězec s pobočkami v centru Prahy hledá vhodné kandidáty na pozici Asistentka Administrativy a finančního oddělení - 20 hodin týdně
Výborná znalost anglického a českého jazyka podmínkou.
Možnost růstu a kariérního postupu. Schopnost pracovat samostatně na základě danných úkolů.
-pomáhat s finančními úkony jako je vystavování a kontrola správnosti faktur, kontrola plateb přes global payment portal, nahrávání rezervací do extranetových portálů, kontrola příchozích rezervací a úkony nezbytné pro správné fungování hotelu.
Nezbytná je komunikace s ostatními hotelovými středisky.
- velmi dobrou znalost anglického jazyka
- další jazyky vítány
- příjemné vystupování
- aktivní přístup a vysoké nasazení
- zajímavé finanční ohodnocení
- práci v mladém kolektivu a atraktivním prostředí
- možnost postupu v rámci mezinárodního hotelového řetězce
- pracovní smlouvu na HPP
-Multisport karta plně hrazení po uplynutí zkušební doby
-personální strava zdarma