Adršpašské hotely s.r.o.

Klášterní 225
550 01 Broumov, Česká republika
Tel: 722 407 729
Kontaktní osoba: Tomáš Tenkrát
Logo Adršpašské hotely s.r.o.
Hotel
Broumov
Hlavní pracovní poměr
Nástup Ihned

Do manažerské skupiny Agentury pro rozvoj Broumovska se hledá Provozní ředitel/ka pro hotely Skalní mlýn, Orlík, Javor, Zámeček Janovičky, Hotel Adršpach a Dům hostů v Klášteře Broumov.

Hledáme klíčovou osobu pro našich šest hotelů na Broumovsku a v Adršpašsko-teplických skalách. Chceme poskytovat služby na vysoké úrovni a zároveň si udržet jedinečnost všech provozů danou lokalitou. Hledáme zapálenou a otevřenou osobnost, co nám pomůže spoluvytvářet hospitality tvář regionu a bude orientovaná jak na čísla a kvalitu služeb, tak na vztahy s kolegy a zákazníky. 

 

Společně budeme definovat směr hotelů tak, aby se vzájemně doplňovaly. Nehledáme jen "plniče úkolů", ale někoho, kdo bude souznět s naší myšlenkou, která má za cíl pozvednout kvalitu života v regionu, přičemž hotely jsou jen jednou částí komplexního ekosystému. Nabízíme možnost podílet se na ambiciózní koncepci jedinečných provozů, kdy všechny mají svůj genius loci a jsou obklopeny krásnou přírodou.

 

Pokud Vás baví práce s lidmi, umíte si zorganizovat personál, dokážete nad věcmi přemýšlet, hledáte v práci smysl a jde Vám o to, aby se hosté rádi vraceli za jedinečnými zážitky, o které usilujeme, tak Vás rádi poznáme!

Náplň práce

Komplexní řízení provozu všech našich zařízení a pravidelný reporting vedení společnosti.

Koordinace aktivit napříč odděleními: Revenue management, Rezervace, Obchod, IT, HR, Technický úsek a Provoz (recepce, bar, kuchyně).

Kontrola provozních činností: docházky, cenotvorba, provozní koncepty, vybavení, fakturace, čistota, uzávěrky a kvalita servisu.

Správa vztahů s dodavateli a vyjednávání podmínek spolupráce.

Organizace provozních schůzek a nastavování jejich pravidelnosti a obsahu.

Koordinace náboru personálu – vedení pohovorů, schvalování podmínek a kontrola nástupní dokumentace.

Řešení provozních situací (stížnosti hostů, kompenzace, havárie, komunikace v cizích jazycích).

Koordinace speciálních akcí a sezónních nabídek (Velikonoce, Vánoce, svátky).

Sledování recenzí a hodnocení na online platformách a jejich případné vyhodnocení.

Částečné zastupování v oblasti eventů – domlouvání akcí, schůzky s klienty a hledání synergií.

Zadávání pokynů pro správu webových stránek (změny údajů, aktualizace).

Spolupráce na technických opravách a úpravách prostor.

Odpovědnost za komerční provozy v rámci společnosti.

Požadujeme

Zkušenost s řízením provozu v hotelnictví.

Silné organizační a komunikační dovednosti.

Schopnost vést a koordinovat více týmů zároveň.

Orientaci v ekonomice provozu (cenotvorba, kontrola faktur, revenue management, uzávěrky).

Aktivní znalost angličtiny (další jazyky výhodou).

Flexibilitu, samostatnost a schopnost řešit nečekané situace.

Zodpovědný přístup a prozákaznickou orientaci.

Výhodou znalost systémů jako Alveno, Storyous, Booking.com a dalších.

Nabízíme

Služební byt v Broumově.

Odpovědnou manažerskou pozici s velkým prostorem pro seberealizaci.

Možnost být součástí smysluplného a zajímavého projektu s přesahem.

Přátelský kolektiv a férové pracovní prostředí.

Odpovídající finanční ohodnocení.

Používáním webu společnosti Solution Factory, s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb a analýze návštěvnosti se používají soubory cookie.