Do manažerské skupiny Agentury pro rozvoj Broumovska se hledá Provozní ředitel/ka pro hotely Skalní mlýn, Orlík, Javor, Zámeček Janovičky, Hotel Adršpach a Dům hostů v Klášteře Broumov.
Hledáme klíčovou osobu pro našich šest hotelů na Broumovsku a v Adršpašsko-teplických skalách. Chceme poskytovat služby na vysoké úrovni a zároveň si udržet jedinečnost všech provozů danou lokalitou. Hledáme zapálenou a otevřenou osobnost, co nám pomůže spoluvytvářet hospitality tvář regionu a bude orientovaná jak na čísla a kvalitu služeb, tak na vztahy s kolegy a zákazníky.
Společně budeme definovat směr hotelů tak, aby se vzájemně doplňovaly. Nehledáme jen "plniče úkolů", ale někoho, kdo bude souznět s naší myšlenkou, která má za cíl pozvednout kvalitu života v regionu, přičemž hotely jsou jen jednou částí komplexního ekosystému. Nabízíme možnost podílet se na ambiciózní koncepci jedinečných provozů, kdy všechny mají svůj genius loci a jsou obklopeny krásnou přírodou.
Pokud Vás baví práce s lidmi, umíte si zorganizovat personál, dokážete nad věcmi přemýšlet, hledáte v práci smysl a jde Vám o to, aby se hosté rádi vraceli za jedinečnými zážitky, o které usilujeme, tak Vás rádi poznáme!
Komplexní řízení provozu všech našich zařízení a pravidelný reporting vedení společnosti.
Koordinace aktivit napříč odděleními: Revenue management, Rezervace, Obchod, IT, HR, Technický úsek a Provoz (recepce, bar, kuchyně).
Kontrola provozních činností: docházky, cenotvorba, provozní koncepty, vybavení, fakturace, čistota, uzávěrky a kvalita servisu.
Správa vztahů s dodavateli a vyjednávání podmínek spolupráce.
Organizace provozních schůzek a nastavování jejich pravidelnosti a obsahu.
Koordinace náboru personálu – vedení pohovorů, schvalování podmínek a kontrola nástupní dokumentace.
Řešení provozních situací (stížnosti hostů, kompenzace, havárie, komunikace v cizích jazycích).
Koordinace speciálních akcí a sezónních nabídek (Velikonoce, Vánoce, svátky).
Sledování recenzí a hodnocení na online platformách a jejich případné vyhodnocení.
Částečné zastupování v oblasti eventů – domlouvání akcí, schůzky s klienty a hledání synergií.
Zadávání pokynů pro správu webových stránek (změny údajů, aktualizace).
Spolupráce na technických opravách a úpravách prostor.
Odpovědnost za komerční provozy v rámci společnosti.
Zkušenost s řízením provozu v hotelnictví.
Silné organizační a komunikační dovednosti.
Schopnost vést a koordinovat více týmů zároveň.
Orientaci v ekonomice provozu (cenotvorba, kontrola faktur, revenue management, uzávěrky).
Aktivní znalost angličtiny (další jazyky výhodou).
Flexibilitu, samostatnost a schopnost řešit nečekané situace.
Zodpovědný přístup a prozákaznickou orientaci.
Výhodou znalost systémů jako Alveno, Storyous, Booking.com a dalších.
Služební byt v Broumově.
Odpovědnou manažerskou pozici s velkým prostorem pro seberealizaci.
Možnost být součástí smysluplného a zajímavého projektu s přesahem.
Přátelský kolektiv a férové pracovní prostředí.
Odpovídající finanční ohodnocení.