📍 Lindner Hotel Prague Castle | JdV by Hyatt
Jste pečliví, organizovaní a máte smysl pro detail? Přidejte se k našemu týmu v Lindner Hotel Prague Castle | JdV by Hyatt a podpořte naše hotelové operace administrativními úkoly!
Jako Administrative Support budete klíčovou oporou pro HR, účetní a Front Office a pomáhat s administrativní agendou a přispívat k hladkému chodu hotelu.
Co budete dělat:
✅ Podpora HR, účetního oddělení a Front Office v administrativních činnostech.
✅ Spolupráce s interními týmy na zlepšení procesů a efektivity.
✅ Pomoc s organizací a evidencí dokumentace.
✅ Přispívání ke zlepšování zákaznického servisu skrze administrativní podporu.
🔹 Rodilý mluvčí češtiny (podmínkou).
🔹 Angličtina na komunikativní úrovni.
🔹 Němčina výhodou, ale ne podmínkou.
🔹 Pečlivost, samostatnost a smysl pro detail.
🔹 Schopnost efektivní komunikace s kolegy napříč odděleními.
🔹 SŠ vzdělání s maturitou.
🔹 Zkušenost v administrativě či hotelnictví výhodou.
💰 Odpovídající mzdu a benefity, včetně:
✔ Mezinárodní prostředí s možností profesního růstu.
✔ Přátelského a podporujícího kolektivu.
✔ Zaměstnaneckých výhod v rámci Lindner & Hyatt Hotels.
✔ Stravování zdarma během směn.
✔ Nástup možný ihned
📩 Zaujala vás tato pozice? Přihlaste se!
Zašlete svůj životopis na hr.prague@lindnerhotels.com.
⚠️ Pozice je určena pro uchazeče z EU nebo s platným pracovním povolením.
Zasláním životopisu do společnosti Lindner Hotels Česká republika s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat v něm uvedených a jejich dalšímu uchování v databázi naší společnosti v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše data budou použita pouze k účelům vyhledávání vhodných pracovních nabídek pro Vaši osobu. Poskytnutím těchto dat zároveň potvrzujete jejich správnost a pravdivost.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od zaslání Vašeho životopisu, upřednostnili jsme jiné kandidáty, kteří lépe vyhovovali našim potřebám. Děkujeme Vám za pochopení.